PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Zadzwoń: 792-002-286

DLA KOGO JEST TEN KURS?

Jeśli zamierzasz poszukiwać pracy, w której masz kontakt z Klientem bezpośredni, pośredni to szkolenie jest dla Ciebie!

Jeśli pracujesz lub zamierzasz poszukiwać pracy w biurze, sklepie, kawiarni, restauracji, hotelu, jesteś przedstawicielem handlowym to cały czas masz kontakt z Klientem i prowadzisz lub będziesz prowadzić działania związane z jego obsługą.

A możesz prowadzisz własną działalność gospodarczą i świadczysz usługi dla swoich Klientów? Jeśli tak, to Twoje kompetencje z zakresu obsługi Klienta powinny być na najwyższym poziomie.

Jeśli jesteś osobą bezrobotną zarejestrowaną w Powiatowym Urzędzie Pracy, zapytaj o możliwość dofinansowania takiego kursu.

ZAPEWNIAMY:

✔ zajęcia z doświadczonym trenerem
✔przekazanie wiedzy i umiejętności niezbędnej do profesjonalnej obsługi klienta
✔pokazanie Ci współczesnych standardów obowiązujących podczas kontaktu z klientem
✔ solidne materiały szkoleniowe
✔ zajęcia praktyczne
✔ przerwy kawowe
✔ zajęcia w przyjemnej atmosferze
✔ podniesienie kwalifikacji zawodowych

PROGRAM:

Rola pierwszego wrażenia – jak wywrzeć POZYTYWNE wrażenie podczas obsługi klienta
Identyfikacja mnie jako pracownika (moduł dla osób nie prowadzących działalności)
Identyfikacja mnie jako marki (moduł dla osób prowadzących działalność gospodarczą)
Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w obsłudze klienta
Skuteczne narzędzia do badania potrzeb klienta – Klient mówi ja słucham
Typologia Klientów – nie ma trudnych klientów są czasami trudne sytuacje
Trening asertywności – nie daj sobie wejść na głowę!
Ćwiczenia na przykładach: JA – KLIENT

Czas trwania: 20 godzin lekcyjnych

Cena: 1000 zł

Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w szkoleniu, zadzwoń i zapytaj o najbliższe terminy.

Dla szkoleń indywidualnych ustalamy harmonogram dopasowany do Twoich możliwości!

ZAPISY TELEFONICZNIE: 792-002-286